Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Torsdag

Kategori: Allmänt

Veckans torsdag bjöd på fotbollsträning, extrem kyla(-10grader) och mycket spel. Jag frös dock inte så mycket om fötterna eftersom jag hade på mig så många par strumpor. Om ni har missuppfattat det här med mina strumpor så ska jag klargöra att det inte är tre par fotbollsstrumpor jag har på mig. Utan det är följande: 
1.Nylonstrumpor
2.Ankelstrumpor, funkar även med ett par vanliga
3.Fotbollsstrumpor
Denna trenden har förts vidare i laget, och nu har även Hanna och Elin Andersson börjat använda det. 
 
 
 
Dagens tabbe gjordes av Louise Holmqvist. Hon la sin bilnyckel i Ellinors väska under träningen, och direkt efter träningen åkte Ellinor hem. Med Lollos bilnyckel.. Hur de löste detta vet jag inte, städerskan kanske hittar dem där imorgon.. 
Josefine som åkte med Louise tyckte dock inte detta var något större problem, utan hennes problem var idag att hon tappade alla(!) sina toffsar bakom bänken, och fick inte upp dem igen.. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: