Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

jobbbbbbbigt!

Kategori: Allmänt

När alla andra i laget ligger hemma i soffan och glor på TV så gör jag och Lollo veckans jobbigaste träning!
Vi har nämlingen målvaktsträning med herrarnas målvakter. Och det är inte vilken träning som helst utan träningen börjar med 4,2 km löpning (!?) Kim sa "se det som en uppvärmning", hallå? jag är ju typ död efter den! Men vi fixar det bra jag och Lollo, med lite musik i öronen så funkar allt!
Efter löpning så kör vi fys i 1,5! Den är också as jobbig! Men den fixar!
Idag körde vi en hinderbana med massa olika övnigar i, bl.a. snabba fötter, hoppa över bänkar med en medicinboll ovanför huvudet, hoppa häck. OCh Jonas tycker inte det räcker med ett varv, nejdå det ska vara 5 stycken! hehee
Sen vilade vi lite och tränade lite utkast. Vi skulle se om vi kunde sätta bollen i en basketkorg, omöjligt tänkte jag MEN vem är den enda som sätter bolljävlen i korgen? HANNA ANDERSSON, YES! Tyckte jag kunde fått åka hem efter det, man ska ju alltid avsluta när man ligger på topp! men nejdå!
Sen körde vi att vi skulle jogga stillastående på en tjockmatta och sen falla fram och sen upp och hoppa och fånga en medicinboll och fy fan va det var jobbigt! benen vek sig tillslut haha. 
Sen körde vi några övningar till sen var denna jobbig träningen över. Jonas, du kanske inte tror mig nu men jag tycker faktiskt det är kul och träna på onsdagar, jag är inte uttråkad ;) (white man black man batman spiderman, whopwhop!)

Ja nu vet ni lite vad jag och Lollo gör på våra onsdagar, tror ni inte på mig så är ni välkomna till stenbackaskolan i Asarum 19,00. SES!

/ Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: