Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Möt Sanna Stensson

Kategori: Allmänt

Nu var det dags för en intervju till , denna gång blir det en av Asarums egna produkter

Hej!
1. Berätta lite om dig själv
Hm,..svårt att snacka om mig själv men ska göra ett försök i alla fall. Okej, Sanna heter jag, 21 år och bor fortfarande kvar hemma i lilla Tararp (norr om Asarum) med mina föräldrar. Jag tänker att det är billigt och bra att bo hemma, så gör det nog ett tag till! Har inga syskon, men däremot en hund och en väldigt ”sällskapssjuk” katt som heter Caesar.
Jag är väl lite av en veteran i laget då jag redan började spela fotboll i Asarum vid 5-års ålder. Har alltid spelat i Asarum. Så Asarums-hjärtat finns väl där nånstans ändå...eller så är det väl för att klubben ligger nära och bra hem till mig (Ja jag är nog lite bekväm av mig). När jag inte spelar fotboll så hänger jag med familj och vänner. Jag brukar även lyssna på en massa musik, läsa en hel del böcker, och jag gillar också att spela gitarr (fast spelar bara för mig själv). Tycker också om att resa, blir rastlös av att kolla på TV, så brukar oftast sluta med att jag somnar framför den. Hör av er om ni vill veta nåt mer…

2. Vilka är dina starka sidor, både på plan och utanför?
Jag tror att på plan är det nog min speluppfattning och mitt passningsspel. När jag inte är på plan så anser jag mig själv vara glad, ödmjuk och positiv (en del skulle nog säga rolig, men det får stå för dem) Jag är också målmedveten. Har jag väl gett mig in nåt så fullföljer jag det också till 100 %. 

3. Vilka förhoppningar har du på dig själv och laget inför den kommande säsongen?
Jag hoppas att vi är det bästa laget i div. 2 när säsongen är slut. Med bra fokus och rätt inställning under träningar och matcher så kan det bli riktigt bra! Jag tycker det redan ser bra ut, så mina förhoppningar är höga. För min egen del siktar jag på att försöka ta en plats i startelvan. Ge allt, och utvecklas som spelare.

4. Vi vet att du pluggar, men till vad och hur går det?
Jo jag pluggar till Socionom på Kristianstad Högskola. Började plugga direkt efter studenten 2009. Bäst och köra på så man har studierna gjorda. För de som inte vet vad Socionom är så är det väl en sådan där ”socialtant”, men föredrar nog mer att titulera mig som ”socialtjej” med tanke på min ålder så är man ju inte tant ännu på ett tag. Pluggandet går bra, men det är mycket plugg, fast jag har bara 1 år kvar nu så det känns nice!

5. Snabba!
Vinter eller sommar? Sommar!
Mingel eller Sliver?
Tough one…tyckte ju Mingel ett tag, men får nog bli Sliver ändå (..fast det är sällan jag är ute alltså…)
Shorts eller långbyxor? Shorts om det är varmt
Kött eller pizza? Pizza med kött på!
Naturgräs eller konstgräs? Naturgräs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: