Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

onsdag onsdag onsdag

Kategori: Allmänt

jag tänkte sammanfatta en lååååång träning kort.
När jag och Lollo kommer till träningshallen lämnar vi våra väskor i omklädningsrummet och tar på oss våra snygga reflexvästar och sätter på dunkadunka musik i våra hörlurar. Sen löper vi själva 4,2 km. Vi vill inte springa med herrarna, dom hänger ändå inte med i vårt tempo.. ;)
Efter löpningen idag så hade vi ett litet möte med härliga Stefan Håkansson om kontrakt o.s.v.

Idag var det bara jag, Lollo och Markus som tränade (Robin räknar jag inte med för han fick ajaj i nacken) och Kim är på "möte" i Göteborg. man märker ju vilka som pallar med trycket...jag och lollo! (skämt o sido)
Idag körde vi igenom hela kroppen, vristerna, vaderna, låren, magen, ryggen, armarna, huvudet... ja allt.
Vi körde en övning som gick till såhär: hoppa över en häck, krypa under ett snöre, hoppa över en häck, krypa under ett snöre. Och satan, jag kände mig smidig som en panter!!! ;)

Vi avslutade denna jobbiga träning med att löpa vägg till vägg i tre minuter (vi ska nudda väggen så många gånger som möjligt på 3min.) Och vi alla förbättrade oss sen förra träningen! det ger resultat, gitt !!

/Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: