Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Torsdag

Kategori: Träningar

Igår hade vi veckans sista träning eftersom idag åker våra 95or upp till Göteborg för att spela sm slutspel.
Lycka till tjejer, kör hårt ! Eftersom dom ska spela sm så blir matchen mot Union på söndag flyttad till tisdag istället.

Som sagt så hade vi vår sista träning igår för veckan. Vi började som vanligt med kvadraten men det är ju inte den vanliga kvadraten, utan Pierre kör massa olika tillägg varje träning, jag fattar inte att man kan köra kvadraten på så många olika sätt, cooooolt.
Sen var det dags för mig att värma upp inför skottövningen vi skulle ha sen, medans jag gjorde det körde dom andra tjejerna snabba fötter och ryck och hoppa över häck. Tror den där häcken skrämde många... jag hörde dom skrika "JAG KAN INTEEEEEEEE!!!", tar man väck "inte" som min mv tränare Jonas säger så kan man allt. Och tjejerna dom kunde, dom flög ju över häckarna! Gooooodie.
Vi avslutade med en rolig skottövning och självklart några rundor med armhävningar.

Trevlig helg alla!
/Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: