Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Träning tisdag och onsdag

Kategori: Träningar

Ursäkta för den dåliga uppdateringen, vi ska bättra oss ! :)

Igår var det dags för tränig i swinget. Planen var täckt med några cm snö! Vi började kicka lite till varandra, men Emma Åhs började göra en snögubbe, hon trodde säkert hon var hemma i Enånger där dom har snö året om (typ).
Pierre hade gjort en yta där vi skulle spela två lag mot varandra utan mål. Men innan vi började med det var vi tvugna att få väck lite av snön. Så vi värmde upp innne ytan och viiiiips så var snön nästan borta! Bra jobbat tjejer!
Efter snöröjningen spelade vi som sagt två lag mot varandra utan mål. Förlorande laget skulle hoppa bock, och då fick vi se ett och annat, Lina Olsson har t.ex. gått på gymnastik innan hon började spela fotboll....eller?
Vi löpte även lite och avslutade tillsist med spel med mål.

Idag, onsdag var det dags för våra MV träning. Jag var dock inte med, men jag var där och kollade! ;D Så idag skulle Lollo och Kim köra själva med Jonas....trodde vi!
Lille Jonas låg tyvärr hemma och var sjuk så Lollo och Kim fick vara med när vårt herrlag hade styrketräning istället. Men jag tycker dom fixade det väldigt bra, det gjorde herrarna också, jag fick mig några goda skratt, haha.
Alla ska med!

SES!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: