Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Möt Maja Ericsson

Kategori: Intervjuer

Vi kommer köra liter intervjuer med spelarna här, så höll ögonen öppna för man vet aldrig när dessa kan dyka upp.
Först ut är Maja Ericsson.

Hej Maja!
Berätta lite om dig själv.
Jag heter Maja Ericsson och fyller 18 år den 12 mars(då blir det k-a-l-a-s mina vänner). Bor i Karlshamn med min mamma, pappa och Dallas(min håriga hund). Har 2 systrar men dom bor inte hemma :'( läser på samhällsprogrammet med inriktning ekonomi. Har spelat fotboll sen jag var 10 år i IFK karlshamn innan jag gick till Asarum. Vilket är det bästa valet någonsin!!!!! Är inne på 3:e säsongen här i AIF så tror jag koma år 2010. HATAR att förlora. Det ska bli riktigt roligt denna säsong och speciellt med vårt underbara lag och självklart vår grymma tränare! Det var lite om mig :D

Vad är din starka sidor, både på planen och utanför?
Mina starka sidor är hmmmm...bäldigt klurig fråga! men på plan är det nog tekniken. utanför plan är väl mina starka sidor att jag är väldigt glad och positiv, är inte bra på att laga mat men önskar att det var mina starka sida alltså..

Vad tycker du om laget och hur tror du säsongen kommer gå?
Jag tycker vi har ett hur härligt lag som helst och har fått en väldigt bra sammanhållning. Det är riktigt roligt att komma till träningarna och träffa alla! Jag tycker att detta året ska bli jätteroligt och jag hoppas att det kommer gå hur bra som helst. Det ska bli spännande att spela träningsmatcher nu och se hur långt vi har kommit i vår utveckling. Jag tycker att vi utvecklats väldigt mycket redan! Som sagt så ska denna säsong bli hur rolig och spännande som helst!

Det har kommit till vår kännedom att du håller på att ta körkort, hur går det med det?
Ja herregud, det stämmer! Det känns helt sjukt. När jag övningskörde första gången så la jag i 1:an i nerförsbacke. Så jag kan ju berätta att jag trodde att jag aldrig skulle kunna ta körkort. Men det går faktiskt väldigt bra och jag hoppas kunna ta körkortet så fort som möjligt! Då kommer jag få ta igen all kröning till träningarna...

Dags för 5 snabba!
Real Madrid eller Barcelona?
Barcelona
Fotbollsskor eller converse? På plan - fotbollsskor, utanför - converse
Göra mål eller assist? Som innermittfältare säger jag assist:D
Idol eller Gladiatorerna? Gladiatorerna
Konstgräs eller Naturgräs? Narturgräs

Kommentarer

  • Lisa säger:

    IDOL MAJA!!!!!!!!

    2012-01-31 | 21:33:17
  • Maja säger:

    Blev besviken på detta årets idol Lisa :'( så är arg på idol!!

    2012-02-01 | 07:01:49

Kommentera inlägget här: