Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Första inlägget - CHECK !

Kategori: Intervjuer

tjabbis!!
Jag och Emma har fått i uppdrag av vår tränare Pierre Persson att skriva lite om den kommande säsongen i vårt kära lilla lag. Men innan vi börjar med det tänkte vi att ni måste få veta lite om vilka vi är, det kan ju underlätta lite ialla fall.

Jahaja, mitt namn är då Hanna Andersson. En glad 18-åring från lilla Sölvesborg. Jag går sista året på gymnasiet i Sölvesborg. Jag har ingen aning om vad jag vill jobba med i framtiden så jag går samhällslinjen, med inriktning fotboll ( lite extra träning skadar aldrig). jag har spelat fotboll så länge jag kan minnas. Jag började spela i SGIF, men hösten 2008 la dom ner vårt damlag. Jag visste inte vad jag skulle göra med fotbollen MEN på våren 2009 ringde Mats Svensson, som då var sportchef i Asarum, mig och undrade om jag var intresserad av att komma och träna med dom, och tur är väl det att han ringde. Jag skrev på övergångspapprerna nån vecka senare och helt plöstligt så tillhörde jag den underbara klubben Asarums if/ik. Jag ångrar inte en sekund av att jag gått hit!
Jag är nu inne på min fjärde säsong och jag ser verkligen fram emot det kommande året! Det ska bli intressant och se hur det går för oss i år med vår nya tränare och med många nya spelare. SPÄNNANDE!
ps. jag är målvakt, det kan också vara bra att veta, hihi.



Såja, då vet ni lite om mig. Nu ska bara Emma skriva lite om sig också, sen kan vi starta vår coola blogg på riktigt!
Ha det gitt!

Hanna MV Andersson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: