Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Presentation nummer 2

Kategori: Intervjuer

Ja då var det min tur att göra en presentation av mig själv.
Så här kommer den

Mitt namn är då Emma Åhs , 19 år gammal ( fyller 20 den 17 juli, lägg det på minnet). Kommer ifrån en liten by vid namn Enånger, som ligger långt långt upp i vårt avlånga land. Man kan säga att Enånger är stället där gräset är lite grönare, vattnet lite godare, solen lite varmare.
Men år 2008 bestämde jag mig för att flytta till Blekinge, här är en tjej som tänker om jag ändå ska flytta varför inte göra det stort då? så jag flyttade 80 mil söderut. Började på EC fotbollsgymnasium och i Asarums IF. En magisk klubb med magiska medlemmar. Enånger har det lite grönare gräset men tro mig Asarums IF är klubben som är snäppet bättre än alla andra.

Efter gymnasiet blev jag kvar här nere i Blekinge trots att jag hade siktet inställt på att jag skulle hem till Enånger, men jag ändrade mig och här är jag nu, kvar i Blekinge och i Asarums IF.

Annat som är värt att veta om mig är väl att jag är väldigt bra på att prata, helt klart en av mina starkare sidor. Jag hatar att förlora, vilket ibland blir en av mina sämre sidor.

Just nu ser jag framemot kommande säsong och dess möjligheter.
Det kommer bli en spännande och intressant säsong med en ny tränare och nya spelare!
Så nu har vi siktet inställt på vårt mål och vi ska göra allt vi kan för att vi ska lyckas.
















Kommentarer


Kommentera inlägget här: