Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

SLUT

Kategori: Allmänt

Då var gothia resan slut för oss denna gången. I semifinalen mot AIK tog vi ledningen med 1-0 genom Mathilda Nilsson. I andra halvlek fastställer de dock resultatet till 1-2. JÄVLIGT SURT på ren svenska. Men det är sådant som händer och det är bara att kämpa vidare.
Nu ikväll var vi på Ullevi och hämtade bronsmedaljer eftersom vi kom 3a i F19 klassen. Det är riktigt bra, även om man kan tycka att färgen på medaljerna skulle varit guld..
Vi åker ut ur tuneringen med 30-2 i målskillnad, sjukt!!
Veckan har för övrigt varit riktigt bra, den har bjudit på många skratt, många vinster, go gemenskap och framförallt mycket fotboll. Jag måste tacka alla tjejer i laget, ni har gjort veckan så jävla mycket bättre!!!
Stor eloge till våra tränare, Pierre, Micke och Jocke som har coachat, masserat och tryckt i oss dextro, ni har gjort det riktigt bra.
Riktigt stort tack till alla er också, föräldrar, syskon, släktingar, vänner, fans, ja alla som har varit med och följt oss och stöttat oss. Ni är guld värda och riktigt härliga hela bunten!!
Nu lämnar jag över bloggandet till Åhs igen.
(bloggen har varit helt konstig igår och idag, där av seg uppdatering)
Jag har gjort mitt bästa och jag hoppas att ni är nöjda, peace and love för denna gången Johanna Jönsson!!
PS.bilder från hela veckan kommer imorgon.DS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: