Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Maja inför mötet med Stattena

Kategori: Allmänt

På söndag vänder serien i divison 2 och Asarum ska möta serieledarna Stattena.
Asarum förlorade med 2-1 i premiären mot Stattena och är revansch sugen.
Vi tog oss ett snack med Maja för att kolla läget.

Hej!
Har säsongen gått som du tänkt hittills?

Jag tycker att säsongen har gått bra hittills, vi har kämpat på bra allihopa och spelat väldigt bra. Tyvärr så fick vi inte utdelning i början av serien men det vände till slut! Vi har varit spelförande lag i stort sett varje match och vi har visat att vi är riktigt bra på att rulla boll. Vi har skapat många chanser och haft väldigt många fina kombinationer vilket gör det roligt även för publiken (tänkte locka lite publik också). Men som sagt så tycker jag vi har gjort det väldigt bra och det hade lika gärna kunnat vara vi som låg överst i tabellen.

Hur har det gått för din egen del?
Det har gått helt okej. Det är klart att man alltid kan bättre som man brukar säga men jag är nöjd. Man känner att man utvecklas hela tiden och med de spelarna jag har runt mig så kan jag ju inte annat än att vara nöjd!

På söndag möter ju Asarum Stattena igen, är det dags för en revansch då?
Ja, det är verkligen dags för en revansch! Nu när det inte blev någon match mot Borgeby så är man ännu mer spelsugen och med tanke på det orättvisa resultatet mot Stattena senast så är man riktigt jä*la taggad!!

vågar du tippa ett resultat?
Nej, jag tippade på 2-1 till Sverige i måndags men det blev tvärtom. Så jag tror att det betyder otur om jag tippar, haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: