Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

härliga onsdag

Kategori: Träningar

Då var denna veckans onsdagsträning gjord och även den sista för säsongen!! Som jag har längtat efter denna dagen, för fyyy fan va jobbigt vi har haft det dom senaste onsdagarna! Men kul har det varit, så det är lite sorgligt att det var den sista faktiskt... Och så bra vi har gjort det, stora och starka har vi blivit (hoppas jag).
Idag var det även herrlagets sista inomhuspass  ( vi delar hallen med dom). Så idag avslutade vi med lite fotbollstennis och idag fick jag vara med "chipsen", kooonstigt, jag brukar ju vara med i PRO....
Jag kan ju inte skryta med att det gick så bra för verken mitt eller Lollos lag...undra varför...hehe. Men det var lite roligt iaf, dunkadunka musik spelades och det bjöds på några fina danser. Vi avslutade med lite saft och bullar, gotti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: