Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Mathilda Nilsson om morgondagens match mot LB07

Kategori: Intervjuer

Hej Mathilda!
Hur går tankarna inför morgondagens match?

Morgondagens match ska liksom de andra matcherna bli lärorik. Man samlar på sig erfarenheter genom att möta lag från högre divisioner. Jag vet inte mycket om LB07, men så länge vi spelar vårt spel så kommer allt gå vår väg. Jag är väldigt laddad och denna vecka har sett bra ut i laget så allt kommer gå vår väg.

Hur känns det i laget och för din egen del?
Laget känns bra, som alltid. Sett från denna vecka så är alla spelare på topp, redo att göra sitt bästa. För egen del hoppas jag att mitt knä vill som jag, har haft lite problem med det men det fixar sig. Men är självklart laddad till max!

Vem avgör matchen?
Vi avgör på en bill mellan deras backar och BAAM så vinner vi med 1-0! Vem som tar löpningen och vem som gör assist återstår att se.

Vågar du tippa resultat?
Seger till oss 1-0, om inte mer.

Hur många grillkorvar säljer Asarum imorgon?
50st om inte mer + dom 4 st som jag *blinkar* till mig efter matchen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: