Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Svenskfastighet slutspel

Kategori: Allmänt

Imorgon är det dags för slutspel i svenskfastighet för damerna. Det är två grupper med fyra lag i varje, där gruppsegrarna går direkt till final. Asarums damer har FTT, Karlskrona och Union i sin grupp.

Så Hanna Andersson ställde upp på några frågor!

Hej!
Hur går tankarna inför morgondagen?

Just nu tänker jag inte så mycket men jag känner mig laddad inför morgondagen. Vilket jag tror alla i laget är. Imorgon under dagen så kommer vinnarskallen leta sig fram och jag kommer tagga satan i bilen påväg till karlskrona.
Vi ska gå ut och köra vårt spel och förhoppningsvis så ger det bra resultat.

Hur känns läget i truppen och hur känns det för din egen del?

Jag tycker det känns bra, alla har tränat på bra och det har varit bra fart på träningarna. Alla kämpar på som bara den! För mig själv känns det också bra, har dock stukat två av mina fingrar så dom är lika tjocka som två falukorvar. Men med lite tejp och vinnarskalle så kommer jag inte känna av det imorgon! Jag och lollo ska turas om att stå!

Vad vet du om motståndarna?

Jag vet faktiskt inte så mycket om motståndet, vi har mött union några gånger nu i vinter fast inomhus. Sen har vi inte mött dom andra (kff och ftt). Vi ska gå ut och köra vårt egna spel! vet även att dom har bonusstraffar på oss.

Vågar du tippa?

njaaa, men jag hoppas att vi tar oss vidare i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: