Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Åh herregud

Kategori:

Jag pratar nog inte bara för mig själv när jag säger att detta var något av det jobbigaste jag har gjort i mitt liv. Och då är det en del kvar som ska göras imorgon kväll..
Vi började med en genomgång med de duktiga instruktörerna. Sedan satte vi igång med mördarpasset:
-Djupa knäböj med så mycket vikt som möjligt
-chins, så många som möjligt
-dips, så många som möjligt
-brutalbänken, ligg upp och ner med benen i 90grader och gå upp och nudda knäna med armbågarna, så många som möjligt.
-"gripen", någon övning man skulle mäta styrkan i armarna med hjälp av en maskin..
-150x2, som idioten med sammanlagt 150meter, vila 3 minuter, kör samma sak en gång till.

Imorgon väntas som sagt en runda mördar övningar till, så nu ska jag ladda genom mat och sömn!!
/en vääääldigt mör jojje

Kommentarer


Kommentera inlägget här: