Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Välkommen Emma

Kategori: Allmänt

Det var inte bara Esma som valde att lämna Olofström för spel i Asarum nästa säsong, utan även Emma Syri valde att ta steget. Emma är en glad och duktigt mittbackstjej. Du är varmt välkommen Emma och jag hoppas du ska trivas!! :)
Hej Emma, och varmt välkommen till Asarums IF
- Hej, och tack så mycket!

Kan du presentera dig lite mer för våra supportrar och övriga i föreningen?
- Jag heter Emma Syri och är 17 år, läser andra året på ekonomiprogrammet på Nordenbergsskolan. Jag har spelat fotboll sedan 6 års ålder för Olofströms IF, de två
senaste åren har jag spelat för OIF/Union/JIF. Fotbollen är något jag brinner för.
Mitt stora intresse vid sidan av fotbollen är skidåkning samt umgås med vänner.

Vad är din uppfattning om dagens Asarum?
- Jag tycker att Asarum är ett starkt och mycket bra lag. Alla i laget kämpar för varandra och laget har en bra moral och viljan att vinna.

Vilka är dina bästa egenskaper som fotbollsspelare?
- Mina bästa egenskaper är snabbheten, spelförståelsen och viljan att vinna boll, är även en god lagspelare.

Vad har du för mål och ambitioner inför nästa säsong?
- Utveckla mina styrkor och svagheter, öka min spelförståelse och förbättra min styrka på träningarna för att bli en bättre fotbollsspelare.
Mitt mål är få så mycket speltid som möjligt i laget!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: