Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Inför matchen

Kategori: Allmänt

Vi tog oss ett snack med Lisa Gustvsson och Sanna Stensson inför matchen ikväll.
 
Hej Lisa!

Hur är läget i truppen just nu?
Jag tycker det ser bra ut i truppen lite småskador här och där men det är det alltid.

Hur har träningarna sett ut i veckan?
På veckans träningar har det som vanligt varit högt tempo och alla har visat härlig inställning! Måndagsträningen blev inställd vilket gjorde att vi fick bygga muskler hemma så vi är starka inför helgens matcher.

Hur laddar du upp inför ikväll?
Jag sitter just nu i skolan och trycket i mig kolhydrater, sen ska jag hem och ladda för fullt mentalt.

Vad vet du om vittsjö?
Jag vet att dom gjorde en riktigt bra insats i fjol och kom 6:à i allsvenskan förra säsongen. Och att deras mål i år är att komma topp 5 i allsvenskan.

Vågar du tippa slutresultatet?
Jag håller nog på resultatet men jag tror det kommer bli en tuff och förhoppningsvis riktigt rolig match.
 
Tack Lisa, Lycka till ikväll!
 
Hej Sanna!

Hur är läget i truppen just nu?
Läget i truppen är bra, vågar inte säga nåt annat haha...ne som sagt det är full fart på träningarna och för min egen del känns det great!

Hur har träningarna sett ut i veckan?
 
I måndags var det ingen träning utan fick bli styrketräning för var och en på hemmaplan. Tisdag och torsdag  har vi kört mycket possesion spel, där vi försöker hålla bollen inom laget och hitta olika spelkombinationer. Vi har även haft passningsövningar och det har överlag varit bra fokus på båda träningarna.

Hur laddar du upp inför ikväll?
Lyssnar på NRJ och gör mina dagliga situps och armhävningar....

Vågar du tippa slutresultatet?
Nja skippar nog det...men det kommer bli en bra match med hög fart, och vi vinner såklart!
Tack så mycket Sanna, Lycka till ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: