Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Martina Jeppsson!

Kategori: Allmänt

Det är ju inte bara Frida som är ute och reser utan även Martina. Så här har hennes resa sett ut än så länge:
 

Hej Martina!

Var befinner du dig nu?
Just nu är vi i Phuket i Thailand och här har vi varit i en vecka. Stannar här i en vecka till sen är det dags att åka hem igen 
Okej, Var har ni varit då? Och vilket ställe har varit bäst och varför?
Vi började resan i sydney där vi var i två veckor därefter lämnade jag och två kompisar Australien för att åka till Bali medan Frida och lina stannade kvar i Australien. Vi firade jul och nyår på Bali och sedan drog vi vidare till Vietnam och nu är vi här i Thailand där vi åkt runt en del. Så har hunnit lite olika ställen!
Vilket ställe har varit bäst då? och varför?
Om jag är tvungen att välja ett ställe som jag gillat mest så måste jag säga Bali. Stämningen och allt folk var oslagbart och vi hade tre riktigt härliga veckor där. Åk dit om ni får chansen!
Vad gör ni där om dagarna?
På dagarna chillar vi mest runt och gör det vi känner för vilket de flesta dagarna innebär att hänga på stranden! Nu vill man ju få till brännan innan det är dags att komma hem hah
Vad av allt ni har hunnit med har varit största upplevelsen för dig?
Något av de största minnena kommer nog vara från nyår. Ganska stor kontrast från svenska firande att stå på en strand på Bali med sina vänner och tusentals andra, kändes som det bästa sättet att fira in det nya året så det gör jag gärna om igen!
Häftigt! men när kommer ni hem då?
Idag är det bara en vecka kvar tills vi kommer hem vilket känns jättesorgligt. Men ska hinna med en massa innan dess bland annat äntligen få träffa Frida igen och imorgon ska vi hoppa bungy jump så lite till ska vi få njuta!
Skönt att höra att ni snart är tillbaka på svensk mark!

Vi avslutar med fem snabba:
Sverige/Australien
Var ju bara i Australien i två veckor så måste nästan välja Sverige. Men jag kommer gärna tillbaka till Australien snart för en längre tid!
Sand/gräs
Gräs helt klart! Känns som man varit sandig konstant i tre månaders tid så nu saknar jag gräs haha
Flipflop/fotbollsskor
Eftersom jag saknar att spela fotboll får jag välja fotbollskor på den!
Svettig av värmen/svettig av ansträngning
Att bli svettig av ansträngning hade inte varit helt fel. Har blivit lite för lat här..
Snö/sol
Utan tvekan sol! Den kan man aldrig få tillräckligt av

Då hoppas vi att ni får en riktigt bra sista vecka och njuter av tiden som är kvar. O välkomna hem till försäsongsträningen!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: