Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Möt Esma Bajramovic

Kategori: Allmänt

Vi tyckte att det var läge att köra lite spelarintervjuer nu innan säsongen drar igång så ni får lära känna alla spelare lite bättre. Först ut är Esma Barjamovic!

Hej Esma!
Hejsan!

Kan du berätta lite om dig själv?
Jag heter Esma, är 17 år och bor i Olofström. Går andra året på ekonomiprogrammet på Nordenbergsskolan med fotboll som individuellt val.  Har spelat fotboll sedan jag var 6 år och det är något jag brinner för.
 
Vilka är dina starka sidor, både på planen och utanför?
På planen måste det nog vara spelförståelsen och tekniken. Utanför planen är det nog att jag alltid vill vinna, och oftast är glad om det nu är någon stark sida.
 
Vilka förhoppningar har du på dig själv och laget inför den kommande säsongen?
Jag vill utvecklas som fotbollsspelare både psykiskt och fysiskt, bli bättre på de saker jag gör sämre och ännu bättre på de jag gör bra. Som lag hoppas jag att vi klarar våra tydligt uppsatta mål och att vi blir ännu starkare som lag.
 

Du är ju ny i Asarum för i år, varför blev det just Asarum?
För jag tyckte att Asarum hade bra och klara mål med vad vi strävar efter och eftersom jag vill utvecklas och bli bättre va Asarum ett bra alternativ med en så stor trupp som vi idag har!

Tack så mycket Esma!

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: