Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Möt Therese Andersson

Kategori: Allmänt

Vi kör vidare med våra intervjuer och idag träffar vi en gammal trotjänare!
 
Hej Therese!

Kan du berätta lite om dig själv?
Mitt namn är Therese Andersson och är 25 (snart 26 år ung). Bor i Karlshamn och jobbar som personlig assistent. Jag var med när Damlaget startades upp igen i Asarum och detta blir min 10:e säsong i klubben.

Vilka är dina starka sidor, både på planen och utanför?
Mina starka sidor som fotbollsspelare är min spelförståelse och envishet och utanför planen så är jag väldigt omtänksam och rolig. Alltid full fart på mig!!

Vilka förhoppningar har du på dig själv och laget inför den kommande säsongen?
Mina förhoppningar för mig själv är att jag ska kunna spela utan att ha ont och "hålla"(korsbandsopererat vänster knä 2 gånger) och att kunna hitta tillbaka till den jag var innan skadan! Skam den som ger sig! I laget hoppas jag att även kunna hjälpa andra att utvecklas och tro på sig själva! Vi ska kunna hålla den nivån och göra riktigt bra ifrån oss i båda divisionerna. Det kommer bli ett riktigt bra år!

Är det något du själv ska utveckla och bli bättre på iår?
Det går alltid att förbättra saker. Jag ska  bli starkare i mitt svaga knä och hela tiden ta mig framåt. Det är mitt egna mål! Inte ge upp!

Tack så mycket. Lycka till med lagets och dina egna mål under säsongen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: