Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

FEBRUARI

Kategori: Allmänt

Hejsan allihopa.
Nu var det ett tag sedan jag(johanna) bloggade, men tänkte hjälpa Elin och Hanna lite. De gör ett bra jobb måste jag säga och vilken layout Hanna slog till med!!
Jag är som de andra har sagt skadad för tillfället men följer laget från sidan ändå, så jag tänkte att ni skulle få chansen att göra detsamma. Här är vad som händer under februari månad:
 
FEBRUARI
2- Match Landsbro IF hemma (träningsmatch)
3-Match Kallinge SK hemma, (träningsmatch)
8-Match Vittsjö hemma, (träningsmatch)
(9- Vittsjö-Kalmar på Asarums IP)
10-Match Kalmar hemma, (träningsmatch)
16- Match Hovshaga hemma,(träningsmatch)
17-Match Fjälkinge borta (träningsmatch) 
18-19- Två träningsdagar för oss i laget på IP.
21-Match BK Union borta (Träningsmatch)
23-Match LB07 borta (träningsmatch)
25-26- Fysprofilen Karlskrona. Uppföljning från testerna vi gjorde sist.
 
 
Så jag hoppas att vi ses på de olika platserna och händelserna!!

//Johanna
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: