Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Det är ganska dålig uppdatering här just nu. Elin Jönsson är på skidsemester och Johanna Jönsson är fortfarande hemma. Så jag är helt själv, och jag är inte van vid detta... Men jag ska skärpa mig. Jag ska försöka iaf. ;)

Två träningar är gjorda och allt är nästan som vanligt. Vi är ca 30 st på varje träning och det är alltid högt tempo och fokuserade tjejer som alltid ger 100% på träningarna. Fast allt är inte som vanligt bl.a. så var Franziska fått långt hår, flätor till och med! Men hon passar fan i allt, snyggtjej_94 !
Och så har jag, Hanna, blivit utespelare. Har gjort två träningar nu och det känns väldigt bra. Så jag ska ta över Sannas plats nu, hon börjar känna sig gammal och jag är ju ung så det kommer bli ett bra byte.
Skojar bara med er! Jag har stukat fingret så jag är utespelar tills mitt finger mår bra igen, så ni kan vara lugna.

Imorgon är det onsdag och vi är lediga. Dock ska ett kort styrkepass göras av alla, men det fixar vi lätt.
Ha det bra! Hörs !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: