Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Torsdag 24/1

Kategori: Allmänt

Känner att jag är grym på att skriva rubriker... haha bra fantasi jag har !
Iaf, igår så var det torsdag och vi hade veckans sista träning.Och den blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.
Pierre fick strul med sin nya bil så dom kom inte så långt. Tråkigt tycker vi och vi hoppas att bilen går att laga. Krya på dig bilen!
Och Ibro kunde inte heller komma till träningen så Micke fick hålla i den, stackarn hade behövt ligga hemma på soffan och vila ryggen istället. Men vi är glada att Micke kom och tittade till oss. Vi var "bara" 20st på träningen med, några som var borta och sjuka m.m.
men vi gjorde det bästa av situationen, och eftersom det var så jäkla kallt så försökte vi springa och hålla oss varma hela träningen. Så vi körde först Y:et, sen lite löpning och så avslutade vi med spela på helplan.
Vi har varit lite bortskämda med att ha haft tre målvakter på träningarna, men igår var verken Lollo eller Linniea på träningen så utespelarana fick truras om att stå. Men jag tyckte att dom skötte det okej.. (mitt lag vann!!!!!!)
 
Och träningens vurpa går till Emma Isaksson. Men det var en snygg vurpa, så Isak får 5/5 fotbollar.
 
I helgen är vi träninslediga så jag önskar er en trevlig helg, så hörs vi på måndag.
Ps. glöm inte att kolla på lottdragningen imorgon.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: