Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Möt Maja Ericsson

Kategori: Allmänt

Hej Maja!

Tjenna!!

Kan du berätta lite om dig själv?
Jag heter Maja Ericsson och är snart 19 år! Jag bor i Karlshamn och går sista året på gymnasiet där. Det är min 4e säsong här i asarum och innan dess har jag spelat i IFK Karlshamn. När jag inte spelar fotboll så pluggar jag väl, umgås med mina vänner och med min familj!

Vilka är dina starka sidor, både på planen och utanför?
Min starka sida på planen är nog min spelförståelse och utanför plan så är jag en glad och omtänksam tjej.

Vilka förhoppningar har du på dig själv och laget inför den kommande säsongen?
Förhoppningarna på mig själv inför kommande säsong är givetvis att bli bättre, både på det som jag är mindre bra på och det som jag är bra på. Förhoppningarna på laget är att vi ska leva upp till våra mål i båda serierna!

Vi vet att du tar studenten nu till våren, vad ska du göra efter det?
Det stämmer bra! Jag har inte en aning om vad jag ska göra efter studenten. Jag vet bara att jag inte vill plugga... SÅ ni som söker personal nånstans, här har ni mig. Tveka inte, bara anställ mig!

Tack Maja, lycka till med fotbollen och jobbsökandet!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: