Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Nu är det nära

Kategori: Allmänt

Nu är veckans sista träning gjord innan vi drar till TURKIET!
Dagens träning bestod utav lite kvadde, spel med två mål, där höll vi bra tempo men det märktes att vi är lite spända och förväntansfulla inför vår resa, men det får man va! Och så körde vi även lite possessionspel men hur det gick där har jag ingen aning om för jag stod med ryggen emot, men jag gissar på att det gick bra! För det gör det alltid ;)

Nog pratat om vår träning, på lördag åker vi till Turkiet!!!!!!!!! :D
Tänk er: en vecka med sol, bad och fotboll med världens bästa tjejer, det kan ju inte bli bättre!
Vi är så förväntansfulla! Det ska bli så jäkla kul!
Vi ska försöka uppdatera så mycket vi kan om vår lilla resa! :) så håll utkik!

Och för er i laget som är rädda för att flyga, kör en Stig Helmer "jag kan flyga, jag är inte rädd, jag kan flyga!". Det ska jag göra iaf!

Vi hörs snart! Ha det så, Haaaaj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: