Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Elin Andersson

Kategori: Intervjuer

Vi tänkte att vi ska lägga upp en intervju med en spelare från laget varje dag här fram tills nyår. 
Först ut är ingen mindre än Elin "Hulda" Andersson! 
 
År: 19 bast! 
Position: Mittback, ofc
Kom till AIF: ja när fan kom jag? 2011 säger vi!
Tidigare klubbar: Sölvesborg och Lörby
Civilstatus: Singel och sökande 
Vad gör du när du inte spelar fotboll? Just nu jobbar jag som timvikarie inom barnomsorgen i Sölvesborgs kommun, jobbar även lite på Montessori skolan i Karlshamn.
Vad var det bästa med säsongen 2014? Att vi orkade kriga oss kvar i div 2!!!
Ditt bästa fotbollsminne: Det måste vara Gothia Cup, alla gånger som jag har varit med. Men speciellt det året vi kom trea med AIF! 
Vad ser du mest fram emot säsongen 2015? Att göra en bättre säsong i div 2 än detta året, komma högre upp i tabellen. Ser även fram emot derbyt mot IFK Karlshamn (om vi kommer i samma serie)
Hur firar du jul och nyår? Jul firar jag med nära och kära. Nyår firar jag med vänner och en flaska skumpa!
Vem i laget vill du ge en julklapp och vad? Jag vill ge Lisa Gustavsson en julklapp, hon får schampoo och balsam. Hon lånar alltid av mig och Hanse. 
 
5 Snabba fotbollsfrågor:

Derbymatcher eller "vanliga" seriematcher? Derby (bara om vi vinner såklart)
Skinnskor eller syntetskor? Skinn! (vafan är syntet?)
Naturgräs eller konstgräs? Naturgräs ofc
Göra mål eller en framspelning? Framspelning
Fystesterna i Karlskrona eller Oscars fysträningar? Oscars träningar... ;D
 
5 snabba icke-fotbollsfrågor:

Solsemester eller vintersemester? SOL!
Vara med i Let's Dance eller Melodifestivalen? Med min vackra sångröst får det bli mello!
Nätshoppa eller shoppa på stan? Nätshopping, mycket bekvämligare
Äta på restaurang eller äta hemlagat? Restaurang
Jultomten eller påskharen? Jultomten
 
 
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: