Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Frida Johnsson

Kategori: Allmänt

Dagens spelare är buder som gärna skäller på sig själv, och bjuder oss andra i laget på många goda skratt :D 
Hon heter Frida "Johne" Johnsson såklart! :D
 
Namn: Frida Johnsson
Ålder: 18 år
Position: allround, mest yttermittfältare
När kom du till AIF? December 2012 tror jag
Tidigare klubbar: OIF/BK/Jämshög
Civilstatus: Pojkvän
Vad gör du när du inte spelar fotboll? Pluggar, chillar med livet och absolut ingenting.
Det bästa med säsongen 2014? Vinna alla derbyn!
Ditt bästa fotbollsminne? Elitlägret i Halmstad som jag kan komma på.
Vad ser du mest fram emot säsongen 2015? Möta nya lag i div 1 och alla derbyn, spela en bra säsong med div 2!
Hur firar du jul och nyår? Jul firar jag bara med familjen i år och nyår är inte bestämt, blir antagligen med pojkvänen och kompisar!
Vem i laget vill du ge en julklapp och vad? Jag hade nog gett tåvärmare till Mathilda Nilsson, de verkade så dyra ;)
 
5 snabba fotbollsfrågor:

Derbyn eller "vanliga" seriematcher? Derby för faaaaeeen!!
Skinnskor eller syntetskor? Syntetskor
Naturgräs eller konstgräs? Naturgräs
Göra mål eller spela fram? en spelare som jag som aldrig gör mål så tar jag framspelning
Fystesterna i Karlskrona eller Oscars fysträningar? inget....oscars tror jag
 
5 snabba icke-fotbollsfrågor:

Solsemester eller vintersemester? Solsemester
Vara med i Let's Dance eller Melodifestivalen? Melodifestivalen
Nätshopping eller shoppa på stan? Shoppa på stan
Äta på restaurang eller hemlagat?  Hemlagat
Jultomten eller påskharen? Jultomten
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: