Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Hanna Andersson

Kategori: Allmänt

Idag lyxar vi till det lite och presenterar två spelare!! Det är ju faktiskt torsdag, då får man vara lite wild and crazy och göra såhär. (super busigt)
 
Namn: Hanna Andersson
Ålder: 21
Position: Målvakt
Kom till AIF? Våren 2009 om jag inte minns fel.
Tidigare klubbar? Sölvesborgs GOIF (moderklubb)
Civilstatus: Alla tror att jag är singel, men jag har ett hemligt förhållande med Louis i One Direction, men shh säg inget!
Vad gör du när du inte spelar fotboll? Jag läser till lågstadielärare i Kristianstad. Försöker umgås med mina vänner så ofta jag kan (typ aldrig), jäkla tur att facebook och gruppkonversationer finns asså. 
Vad var det bästa med säsongen 2014? Att vi fick möta FC Rosengård och att det var så mycket publik som kom! 
Ditt bästa fotbollsminne? Alla cuper från när man var liten. Men på damnivå så är det väl att jag har fått chansen att få möta FC Rosengård (LDB Malmö) två gånger. 
Vad ser du mest fram emot säsongen 2015? Fortsätta att utvecklas som målvakt och att vi ska fortsätta utvecklas som lag. Och så ser jag såååklart fram emot alla derbymatcher!
Hur firar du jul och nyår? Jul firar jag tillsammans med Elin, Lisa och resten utav min underbara släkt med en jävla massa mat. På nyår flyr jag landat, palla vara i kalla sverige. Jag och tio kompisar drar till KÖPENHAMN, WHOOOPWHOOOP. hahah...har redan packat ner strandklänningen och bikinin :) Ska även ringa Louis vid tolvslaget. <333
Vem i laget vill du ge en julklapp och vad? Jag vill ge Sanna Stensson en ny bil, för hennes YOLO-bil kan man aldrig lita på! 
 
5 snabba fotbollsfrågor:

Derbymatcher eller "vanliga" seriematcher? 5/5 derbyvinster i år, så jag får väl säga derbymatcher
Skinnskor eller syntetskor? Skinnskor
Naturgräs eller konstgräs? Naturgräs 
Snygg räddning eller en bra igångsättning? Snygg räddning ofc
Fystesterna i Karlskrona eller Oscars fysträningar? Oscars...
 

5 snabba icke-fotbollsfrågor:
 
Solsemester eller vintersemester? hmm, gillar båda. Men mest vinter ;D
Vara med i Let's Dance eller Melodifestivalen? Är tondöv och saknar taktkänsla...men jag väljer Let's Dance
Nätshoppa eller shoppa på stan? Shoppa på stan
Äta på restaurang eller hemlagat? Allt som mamma, mormor eller farmor har lagat (sorry pappsen)
Jultomten eller Påskharen? Jultomten
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: