Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Julia Persson

Kategori: Allmänt

Dagens spelare är Julia Persson, som har kommit tillbaka efter en svår knäskada för två år sedan. Men nu är hon redo för spel säsongen 2015!! Underbart! 
 
Ålder: 18
Position: Mittback
När kom du till AIF? Jag kom 2011
Tidigare klubbar: Sölvesborgs GOIF (moderklubb) och Kristianstad DFF
Civilsatus: Pojkvän
Vad gör du när du inte spelar fotboll? Jag går på gymnasiet, inriktning fotboll, jobbar lite då och då, umgås med vänner och pojkvännen.
Det bästa med säsongen 2014? Det bästa med säsongen var att jag hann spela några matcher med div 2.
Ditt bästa fotbollsminne? Det måste nog vara när jag vann SM med KDFF
Vad ser du mest fram emot säsongen 2015? Jag ser fram emot att få spela matcher och att mitt knä håller.
Hur firar du jul och nyår? Jul firar jag med familjen på pappas sida och lite av mammas sida. Nyår, då blir det party med vänner och pojkvän.
Vem i laget vill du ge en julklapp och vad? Jag vill ge Elenore Larsson en present. Ett "botemedel" så hon kan få spela fotboll!
 
5 snabba fotbollsfrågor:

Derbymatcher eller "vanliga" seriematcher? Vanliga, då får man möta nya spelare.
Naturgräs eller konstgräs? Naturgräs
Göra mål eller en framspelning? spela fram.
Fystesterna i Karlskrona eller Oscars fysträningar? ...
 
5 snabba icke-fotbollsfrågor:

Solsemester eller vintersemester? SOLSEMESTER ÄR LIVET!!
Vara med i Let's Dance eller Melodifestivalen? inget av det, haha
Nätshopping eller shoppa på stan? Shoppa på stan, fightas med andra kunder.
Äta på restaurang eller hemlagat? Restaurang, om det är gratis. 
Jultomten eller  påskharen? Jultomten!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: