Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Julia Sjöström

Kategori: Allmänt

Lagets duracellkanin, helt klart!! Jullan är alltid glad! ALLTID! jag har nog fasiken aldrig sett henne sur! 
 

Namn: Julia Sjöström
Ålder: 17 år
Position: yttermittfältare
När kom du till AIF? Har aldrig lämnat ;)
Tidigare klubbar: Asarumare sedan 10 år tillbaka
Civilstatus: singel
Vad gör du när du inte spelar fotboll? När jag inte spelar fotboll går jag i skolan, rider och umgås med vänner
Vad är dit bästa minne från säsongen 2014? Såklart är det alla steg vi har tagit som lag men individuellt var det att stå vid mittlinjen tillsammans med Marta under Rosengårdsmatchen
Vad är ditt bästa fotbollsminne? DM-guldet 2012
Vad ser du mest fram emot inför säsongen 2015? Alla matcher, satsningen att lyckas bättre än förra året och utvecklas själv som spelare
Hur firar du jul/nyår? Jul firas med min kära familj och inför nyår har inga exakta planer gjorts men det firas antagligen tillsammans med vänner någonstans
Vem i laget vill du ge en julklapp till? Jag skulle vilja ge Isabel Borras ett par extra fotbollsskor så om hennes andra försvinner igen har hon ett par extra som hon inte behöver tejpa ihop ;)

5 snabba fotbollsfrågor
Derbymatch eller vanlig match? Vanliga matcher, alldeles för nervös inför derbyn även om vinsterna känns bättre ;)
Skinnskor eller syntetskor? syntet
Naturgräs eller konstgräs? naturgräs
Göra mål eller framspelning? Framspelning
Fystester i Karlskrona eller Oscars fysträningar? Oscars fysträningar..

5 snabba icke-fotbollsfrågor
Solsemester eller vintersemester? I och med att jag den senaste veckan suttit i en solstol på Cran Canaria får det bli solsemester
Vara med i lets dance eller melodifestivalen? då min sångröst inte är att skryta med får det bli lets dance
Nätshoppa eller shoppa på stan? shoppa på stan
Äta på resturang eller hemlagat? äta på resturang
Jultomten eller påskharen? Jultomten

 

 
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: