Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Maja Fridberg

Kategori: Allmänt

Så var det måndag igen, men idag går nog många till jobbet med lätta steg. åtta timmars jobb sen lite julledigt, inte helt fel! Och det förtjänar vi fasiken! 
Två dagar kvar till julafton och vi har några stycken spelare kvar att presentera :) Dagens spelare är vår nyaste spelare i AIF, nämligen vårt nyförvärv Maja. Som varit och tränat med olika klubbar nu i höst med bestämde sig för oss i Asarum. Och vi är riktigt glada för Majas beslut och hoppas att hon kommer trivas hos oss i laget och i klubben :) Så välkommen till oss Maja! :D
 
Namn: Maja Fridberg
Ålder: 15
Varför blev det just AIF? Jag kände att jag ville prova något nytt
Hade du några fler erbjudanden från andra klubbar? Ja
Tidigare klubbar: Karlskrona FF
Vad gör du när du inte spelar fotboll? pluggar, tar det rätt lugnt och försöker få tid till att umgås med mina vänner.
Vad var det bästa med din säsong 2014? Att vi fick chansen till att spela i division 1 och landslagslägret.
Ditt bästa fotbollsminne? 
när jag spelade Gothia final med KFF
Vad ser du mest fram emot säsongen 2015? Jag hoppas att få vara delaktig i den roliga fotbollen ni spelade förra året och fortsätta utvecklas
Hur firar du jul och nyår? Jul firas med min familj och nyår kommer jag nog fira med min familj och några vänner.
 
5 snabba fotbollsfrågor:

Derbymatcher eller vanliga seriematcher? Vanliga matcher, derbyn gör mig så nervös ;)
Skinnskor eller syntetskor? Syntet
Naturgräs eller konstgräs? Naturgräs
Göra mål eller spela fram? Spela fram till ett mål
Löpträning eller teknikträning? Teknikträning
 
5 snabba icke-fotbollsfrågor:

Solsemester eller vintersemester?  Sjukt svårt, men vintersemester tror jag
Vara med i Let's Dance eller Melodifestivalen? Let's Dance
Nätshopping eller shoppa på stan? Shoppa på stan
Äta på restaurang eller hemlagat? Hemlagat
Jultomten eller påskharen? Jultomten 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: