Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Maja Henriksson

Kategori: Allmänt

Dagens spelare är en av våra målisar, nämligen Maja Henriksson. Och jag är sjukt avundsjuk på hur hon ska fira jul och nyår! 
 
År: 19
Position: målvakt
När kom du till AIF? Vintern 2013
Tidigare klubbar: IFK Karlshamn (moderklubb) Kristianstad DFF
Civilstatus: Singel
Vad gör du när du inte spelar fotboll? Jobbar
Vad var det bästa med säsongen 2014? Att träffa nya härliga människor!
Ditt bästa fotbollsminne: när mitt lag vann SMP-sparöken 2009
Vad ser du mest fram emot säsongen 2015? Att få möjligheten att fortsätta utvecklas som spelare.
Hur firar du jul och nyår? Jul firar jag på en vit sandstrand på Bali och nyår firar jag i Australien. 
Vem i laget vill du ge en julklapp och vad? Skulle vilja ge Håkan en megafon, så jag hör honom bättre :)
 
5 snabba fotbollsfrågor:
 
Derbymatcher eller "vanliga" seriematcher? Derby
skinnskor eller syntetskor? Syntet
Naturgräs eller konstgräs? naturgräs
Snygg räddning eller bra igångsättning? Snygg räddning
Fystesterna i Karlskrona eller Oscsrs fysträningar ? Oscars träningar
 
5 snabba icke-fotbollsfrågor:

Solsemester eller vintersemester? Solsemester
Var med i Let's Dance eller Melodifestivalen? Let's Dance 
nätshopping eller shoppa på stan? Shoppa på stan 
Äta på restaurang eller hemlagat? hemlagat
Jultomen eller påskharen? jultomten
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: