Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Niki Gustafsson

Kategori: Allmänt

Idag är det redan trejde advent, va tusan? Vi spelade ju vår sista seriematch för en vecka sen? Känns det som...Kommer tiden gå såhär fort så är det ju snart dags för seriepremiär igen, men det är ju bara kul ofc! 
Men innan det så ska vi hinna presentera alla spelarna i laget och dagens spelare är en utav chipsen, tjejen med otur (tyvärr), snackar om Niki såklart! :)
 
Namn: Niki Paulina Gustafsson
Ålder: 16 år
Position: Vänsterback
Kom till AIF: Började spela fotboll i sjuårsåldern, sen dess har jag spelat i AIF.
Tidigare klubbar: Egen produkt såklart
Civilstatus: I ett förhållande
Vad gör du när du inte spelar fotboll? Umgås med mina vänner och familen så mycket jag kan.
Vad var det bästa med säsongen 2014? Att det var ett riktigt bra år för hela klubben, samt roliga minnen med ett fantastiskt lag. 
Vad är ditt bästa fotbollsminne? 2013 då jag fick möjligheten att åka till Halmstad på Elitläger, och 2014 i mars, då åkte vi ner till Malmö och spelade mot Borgeby och LB07
Vad ser du mest fram emot säsongen 2015? En säsong utan skador så jag kan spela 90 minuter. Annars är det väl allt i princip, men mest är väl att vinna derbymatcherna.
Hur firar du jul och nyår? Med mina nära och kära
Vem i laget vill du ge en julklapp och vad? Jag skulle vilja ge Elenore Larsson en skivstång inför hennes rehabpass, samt ge henne mina ben så hon kan börja spela igen. :)
 
5 snabba fotbollsfrågor:

Derbymatcher eller "vanliga" seriematcher? Derbymatcher
Skinnskor eller syntetskor? svårt val, alltid gillat skinnskor men syntetskor funkar också ;)
Naturgräs eller konstgräs? Naturgräs
Göra mål eller spela fram? Snygg framspelning
Fystesterna i Karlskrona eller Oscars fysträningar? Tror jag tar Oscars fys
 
5 snabba icke-fotbollsfårgor:

Solsemester eller vintersemester? Solsemester alla dagar om året.
Vara med i Let's Dance eller Melodifestivalen? Har ingen taktkänsla, så jag hade valt melodifestivalen
Nätshopping eller shoppa på stan? Shoppa på stan
Äta på restaurang eller hemlagat? Beror på vem som har lagat maten hemma ;)
Jultomten eller påskharen? Jultomten
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: