Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Vilma Ohnysson

Kategori: Allmänt

Dagens spelare är en utav lagets yngsta spelare men hon är definitivt lagets längsta spelare! Hade hon inte blivit en grym fotbollsspelare så hade hon, med sina långa snygga ben, antagligen blivit modell. Men vi är tacksamma för att hon vlade fotbollen, för hon springer förbi varenda motståndare hur lätt som helst! 
 
Namn: Vilma Ohnysson
Ålder: 15år
Position: Forward
När kom du till AIF? Började i damlaget sommaren/hösten 2013
Tidigare klubbar: AIF är min moderklubb
Civilstatus: väldigt singel
Vad gör du när du inte spelar fotboll? Jag pluggar väldigt mycket och umgås med familj och vänner.
Vad var det bästa med säsongen 2014? När jag spelade mina första minuter i divison 1. (värt att tillägga, Vilma gjorde mål i sitt första inhopp med div. 1!!!)
Ditt bästa fotbollsminne? När jag spelade med F98 och vi vann serien 2011, det var fantastiskt roligt!
Vad ser du mest fram emot säsongen 2015? Att den ska börja. Det ska bli sjukt roligt!
Hur firar du jul och nyår? Jag firar jul tillsammans med familj och släkt. Vi äter väl mest och väntar på att vi får öppna paket. Eftersom jag fyller år på nyår så brukar jag börja med presentöppning. På kvällen blir det god mat och så träffar jag några vänner. 
Vem i laget vill du en julklapp och vad?  Jag vill ge en julklapp till Hanna Andersson som alltid ställer upp och är så otroligt snäll. Jag vill ge henne en matchtröja med One Direction på och ett par matchande shorts och strumpor. :)
 
5 snabba fotbollsfrågor:
 
Derbymatcher eller "vanliga" seriematcher? Derbymatcher
Skinnskor eller syntetskor? Skinnskor
Naturgräs eller konstgräs? Naturgräs
Göra mål eller spela fram? Göra mål
Fystesterna i Karlskrona eller Oscars fysträningar? Oscars fysträningar
 
5 snabba icke-fotbollsfrågor
 

Solsemester eller vintersemester? Solsemester
Vara med i Let's Dance eller Melodifestivalen? Let's Dance
Nätshoppa eller shoppa på stan? Shoppa på stan
Äta på restaurang eller hemlagat? Restaurang
Jultomten eller påskharen? Jultomten
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: