Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Möt Gina Toresten

Kategori: Intervjuer

 
Hej Gina! Du kan väl berätta lite om dig själv?
Haha! det blir ju en hel bok om jag ska berätta llt om mig själv men; Gina Toresten 20år bor i Blekinges finaste by, byn som har allt! (utanför Rödeby, red. anm.)
Fritiden har väl egentligen alltid bestått av fotboll. När jag inte tränar så hänger jag med polarna, killen eller mormor och morfar.

I somras gick jag ut skolan så sedan dess har jag jobbat lite och tanken är väl att någon gång börja plugga igen
 
 
Du är en av lagets nyförvärv , hur kommer det sig att du valde Asarum?
I år har jag valt att spela i Asarum för att de är ett lag med höga ambitioner och jag var sugen på en riktigt utmaning.
 
 
Vilka är dina starka sidor, både på planen och utanför?
Min styrka som fotbollsspelare är väl att jag har en bra speluppfattning och kan spela på olika positioner och vill alltid vinna till varje pris. Starka sidor utanför planen brukar jag ofta få höra att jag istället borde satsa på sångkarriären, sen är jag även grym på mobilspel.. (Leder just nu i laget)
 
 
Vilka förhoppningar har du på dig själv och för laget inför den kommande säsongen?
Jag ser verkligen fram emot en tuff och spännande säsong med mycket nya bra lag som jag inte mött förut. Längtar självklart lite extra mycket till derby matcherna! För min egen del tror jag verkligen det kommer bli ett utvecklande år och jag hoppas på att kunna tillföra nått extra inför denna säsongen! Men nu är de fokus på att göra en grym försäsong och fortsätta ge allt på träningarna innan seriepremiären drar igång den 10maj!
 
Vi avslutar med fem snabba; 
konstgräs/naturgräs? Naturgräs
anfall/försvar? Anfall
flappy bird/candy crush? FLAPPY BIRD
armyfitness/styrka i stenbacka? Armyfitness
schlager/techno? SCHLAGER
Inga svårigheter med de fem sista iallafall! 
 
Tack Gina, lycka till under säsongen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: