Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Oooh noo fullt upp

Kategori: Allmänt

Hey på er bloggläsare! tänkte göra ett försök att skriva några rader i den så händelserika bloggen om laget i väst som är bäst, Asarum,....så som sagt... tänkte berätta om en händelse,...
 
....står på mitt kontor.... tänker för mig själv yes ännu en arbetsdag mot sin ände, träning ikväll gött, funderar att nu ikväll ska jag minsann försöka mig på en fint eller två kanske tre,..nja får se är ju ändå back så kanske inte...aaja ska bara stämpla ut och säga "hejsvejs" till mina få arbetskollegor som är kvar för dagen "...och vi ses imorgon",..."om jag inte hittar kärleken" "Vad sa du sa du?" får jag ibland till svar...."äh släpp det oldie vi synes"....går hem, kollar klockan, äh det är lugnt chilla Gunilla är ju en halvtimme till träning det hinner jag....börjar traska hemåt, usch vad långt...har bara sisådär två kvarter, men är man lat så är man, pallar inte ta cykeln (ändå punka). '
 
....dörren slås igen, äntligen hemma, varmt....skönt....pallar man träna frågetecken....jo för fan!....sätter igång TV:n som sällskap, är lite ensamt annars, mysig farbror?! Äh bara Ernst Kirchsteiger i rutan, repris från senaste....eller var det Martin Timell...tänker en sådan karl skulle man ha...NOT. Öppnar garderoben, som ändå står halvöppen, fullt...jaha hade man bott kvar hemma hade det doftat fräscht av strukna kläder (love you mum)...men nej minsann, och var ligger träningskläderna nu då?! underst säger de flesta men här är det överallt och ingenstans.....tar en paus, börjar borsta tänderna med min favvo tandkräm Colgate i plastflaska, MaxFresh (finns bara på CoopForum, bra då vet ni det). Rastlös går runt i min boning med tandborsten i käften tänker shit vad snyggt jag dammsugade sist då, går runt lite till och borstar....fick man inte göra hemma hos mor och far,...skrattar för mig själv hehe, tittar på mina blommor (tant som jag är) somnat? Nej, vattnet, har bara avdunstat....kollar iphonen, oh shit nu är det bråttom, äh Gunilla chilla, går tillbaka till garderoben, hittar några halvtaskiga strumpor som har fått sig några tvättar och en och annan sporttop, klär på mig, kommer på att visst fan skulle vattna blommorna ju, går runt halvnaken, endast iklädd trosor, strumpor och sporttop, vinkar till han den där grannen som precis går förbi utanför köksfönstret...låtsas som allt är normalt....stressad som jag ändå har blivit....shit pinsamt (jaha kanske man måste flytta nu med, usch skämma ut mig sådär). Äsch palla bry sig...hittar äntligen resten av träningskläderna, byxa, tröja, en t-shirt och ett linne också kanske, om det blir kallt.
 
Bilnyckel? found it....springer ut, tio minuter kvar....fasiken reflekterar snabbt varför man skulle uppfinna klockan idiot?! ...., ut genom ytterdörren, möter grannen som tydligen har stannat i tiden då han såg mig och min klädsel vattna blommorna som en galning....grymtar något...ooh noo, tillbaka, hämta fotbollsdojjorna som stinker kattpiss (fotsvett)...står på trottoaren utanför min fina fancy våning,..funderar var ställde jag bilen nu då....börjar nästan gråta....vill ringa hem till daddy....nej kommer på mig själv och ser att den står mitt framför mig, linserna på sne eller vad? Öppnar, sätter mig, gör korstecknet och ber att min fina pärla skall starta, har ju hänt vissa förödande saker tidigare med min bil som numera går under namnet YOLO...kul...åå fan den brummar, alltså startat, sätter igång spotify på mobben....gammal lista....gammal låt Laurent Wolf no stress...skämtar du aprilo med mig tönt!, stänger av. Börja sjunga högt istället....falskt.....verkligen inte,..."Oh Lord want you buy me a mercedes benz"...jotack en ny bil hade ju varit fräscht....cash finns, fanns....mörkt, stannar....Asarum?....inser att vi för tillfället är i swinget (Svängsta) och tränar....,svär högt för mig själv (mamma tur du inte hör mig nu)....äntligen framme utropstecken. Träningen kan börja....ooo noo fullt upp må jag säga, men framme är jag och i tid tror det eller ej.....
 
....give Peace a chance...thanks for reading...love,
 
Sanniestone #3
 
 

Kommentarer

  • christer Stensson säger:

    Kul att du tänker på dady!

    2014-11-12 | 18:43:02
  • christer Stensson säger:

    Kul att du tänker på daddy!

    2014-11-12 | 18:43:24
  • Martin säger:

    Oslagbart Sanna! 😂

    2014-11-13 | 21:23:08

Kommentera inlägget här: