Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Tjeeeeena

Kategori: Allmänt

 
 
Tjeeeena
Även jag skulle vilja passa på att skriva ett litet inlägg denna lördagskvällen nu när resfebern börjar smyga sig på ordentligt..
Det är nämligen så att detta året hade jag tänkt byta ut de mörka kalla vinterkvällarna mot lite strandhäng på Thailands vita sandstränder..
Vet inte om jag kommer kunna slappna av och njuta väl där nere när jag vet hur hårt de tränas här hemma men för varje drink så kostar de mig tjugo armhävningar.
Men de jag framförallt skulle vilja passa på att tala om i detta inlägget är ju att jag har bestämt mig för att även i år valt att lägga några timmar till längs med E22 för att få träna och spela med detta fantastiska lag!
Skulle även vilja passa på att tacka för ett grymt och lärorikt år, har haft så grymt roligt och lärt mig så himla mycket. Det är ett helt fantastisk lag att träna och spela med!
Är redan helt galet taggad på säsong 2015, och en liten nyhet som jag kan släppa redan nu är att jag officiellt tilldelar Matilda Nilsson sin älskade tröja med nummer #7 på som jag i år har burit med stolthet, detta görs givetvis inte gratis utan i dealen ingår putsning av skor och fotmassage efter match och att jag nu tar över nummer #6 till våran amerikan kommer tillbaka.
Avslutar med en liten hälsning till mina två trognaste supportrar som jag tror endast missade två matcher i år med bortamatcher inräknade min kära mormor&morfar som jag vet är inne och läser bloggen flitigt!
Träna hårt nu tjejer så ses vi till jul igen och se till att gå vidare till i slutspelet i MaxiCup!!
Haaaaaaadeeeee
// Kalrskroniten #7 (#6)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: