Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Blåa dagar framför oss

Kategori: Allmänt

Idag fick vi vår låt "Blåa dagar framför oss", jag har redan lyssnat på den 50 gånger och tycker att den är skiiiiiitbra! Mamma fick gåshud efter första ordet och har redan förvarnat oss om att hon kommer börja gråta när hon hör den på IP för första gången. Spelade upp den för tjejerna och tränarna innan träningen idag och dom gillade den lika mycket som mig o mammsen :D såååå, är ni nyfikna på hur den låter så ska ni vara på plats när vi spelar vår första seriematch hemma på ip :) tack för all hjälp Mima Music! :D 
 
Träningen idag: 
- Förlorande laget från Göteborg är inne på sin sista vecka med att ta hand om alla bollar och koner. (Det är inte ens jobbigt för vi har en jäkla vagn som vi har allt i!) 
- Vi snackade om hur vi ska göra för att lugna ner spelt när vi blir stressade, Lisa kom med förslaget "tryck en långboll utanför planen och hoppas på att det inte finns några bollkallar", helt klart värt att testa! 
- Hjelmen tycker att jag har för ljus röst när jag skriker, jag måste gå ner några steg. så bli inte förvånade om ni hör någon som låter som en kille i målbrottet på planen, det är bara jag som försöker sänka rösten lite! 
- Maja E och Isak lekte Zlatan idag. Maja försökte göra någon form av cykelspark men misslyckades, så Isak såg sin chans på samma boll och försökte ge sig på något liknande, även hon misslyckades. Kämpa tjejer!
- Jennie skruvade in den som Beckham
- Sportgruppen Ville att alla som körde till Göteborg skulle skriva till dom så dom kan betala ut körersättning. Elin A undrade om man fick eraättning för Malmö också, Per tyckte att vi skulle få en liten bonus, helt klart! 
 
Onsdag imorgon = lill-lördag och träning för oss!
 
ps. Elin kan verken hitta hem eller köra vettigt, vi drog nyss en hare på motorvägen. Jag hoppas han dog och att MIN bil klarade sig! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: