Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Fredag

Kategori: Allmänt

 
 
ÄNTLIGEN FREEEEDAG!!! 
 
+ sista dagen på bruket - LOVELY! :D 
 
Igår körde vi sista träningen för denna veckan. 
Gina som missade onsdagens träning (pga kick-off med jobbet?) fick äran att hålla i uppvärmningen. Anders hade lite svårt att välja en andra tjej som skulle ta täten med Gggggina. Efter lite hets från Jennie tog Gina saken i egna händer och valde såklart Jennie ;) man ska akta sig för att retas med miss Toresten! 
 
Efter den klassiska uppvärmningen drog tjejerna igång med en stor engelska kvadrat. Spel som vanligt i kvadraterna men när Anders räckte upp handen skulle alla sätta sig ner direkt. Såg jäkligt roligt ut när alla slängde sig ner på gräset ;) 
Jag hängde med mina bästisar, Lollo Maja H o Hjelmen. Jag fick vara med och slå inlägg. Hjelmen ville att jag skulle kalibrera mina inlägg. Asså det ordet har jag jääääkligt svårt att säga. Jag kan säga kalib...sen kommer det bara blabla. Testa själva att säga det snabbt, d e t  g å r  i n t e ! 
Hahah Tomas o Hjelmen skrattade bara åt stackars mig ;) 
 
När Lollo och Maja skulle vara med på spelet med dom andra fortsatte Tomas Hjelmen och Rickard att skratta åt mig...har fått ett nytt smeknamn: Hammarn från SBG ;) 
haha, tur dom gör det med glimten i ögat ;). goa är dom! :D 
 
Imorgon är det dags för bortamatch mot Eskilsminne för div 1! 
Div 2 spelar hemma på måndag mot Älmhult
Tisdag är det svenska cupen på ip mot Vittsjö kl 19,00
 
Åh herregud, höll på att glömma!! Vi har ju ett födelsedagsbarn i laget idag. Det är Moa som fyller 18 år idag! Stort grattis på din dag :) 
 
så, trevlig helg på er!! :) 
 
 
Hänger man på IP måste man göra lite nytta också. Kaka gjorde ett bra jobb med mina skor ;) Tackarrr
Bra spel av brudarna! 
Ohnysson fick självklart böter för fel tröja igår. ;) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: