Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Torsdag

Kategori: Allmänt

Tjabba!
 
Snart helg mina vänner! En dag kvar på bruket sen har jag jobbat färdigt här för denna sommaren, skönt! :) 
Va hos läkaren idag och röntgade min näve, allt såg bra ut. Så om en vecka åker gipset av, får se om jag överlever tills dess...gipset luktar så fruktansvärt illa! Nästan så jag svimmar xD fräsch jag känner mig... 
 
Jaja, igår var det träning som vanligt Ofc! Drog igång träningen med Helsingborgarn (nej det är ingen pizza, man kan nästan tro det) (btw i SBG så har vi en magisk pizza som såklart heter - Sölvesborgarn. Världs!) haha...iaf den övningen bestod av passningar med väggspel samt en längre passning. En runda med högerfoten och en runda med vänstern. Som vi sedan la till olika moment på. Sista omgången skulle den länger passningen va i luften, jag o mitt gäng (jönsson Månsson Ohny o Sanna) började den rundan med vänstern (så vi slapp flytta på oss xD). När Anders blåste i pipan var det dags att byta fot - trodde vi.... Hepp det blev ingen andra runda, övningen va slut :( besvikelsen som uppståD när man inte fick briljera med "bästa" foten ;) haha. Men go träning med vänstern iaf ;) 
 
Tjejerna gick sedan över och spelade 11 mot 11. KUL!!! jag och Jönsson körde rehab, grymma är vi!! Eller ja, Jönsson är. Hon kommer på övningar och jag bara glider med ;) 
 
Annas mat efteråt var magisk!!! Pasta- kasslergratäng, mumms!! :) 
 
Min bitch ;) hahah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: