Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Lördag

Kategori: Allmänt

idag var det den sista lördagsträningen, vilket betyder sista frullen :( såååå tråkigt, det är ju så gott med frallefrulle. (men nu ska vi få äta Annas underbara mat igen, så det blir lika bra :D )
 
efter frullen hade vi lite teori som vanligt, som vi sedan övade på planen. Vi målvakter fick lära oss lite nya fotbollstermer, hjelmen drog dom på svenska och jag översatte dom på engelska. Mycket bra jobbat av mig själv tycker jag, men Lollo och Maja skrattade bara åt mig...som vanligt! Btw, välkommen hem Maja H! Hon har varit på äventyr i typ 1,5 månad. Jävla avis är jag! men hon har haft det underbart säger hon! (Klart som fan hon har!...)
 
 Vi skickade en hälsning till Maja E, som just nu befinner sig någonstans i Asien! Vi saknar henne och hon saknar oss såklart! (Så du kan komma hem nu Maja) 
 
har ju för tusan glömt att skriva här på bloggen att vi har en nygammal spelare tillbaka. Det är Linas tvillingsyster Mija som har börjat spela i AIF igen! (Nej dom är inte tvillingar, men helt sjukt va dom är lika!!!!) Kul att Mija börjat spela igen och hoppas hon kommer trivas hos oss! :)
 
nu håller vi helg och så tränar vi näst på måndag, ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: