Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Måndag

Kategori: Allmänt

Ny vecka, nya möjligheter. En full vecka med fyra träningspass och två matcher i helgen :) 
Dagens träning började 20.00, men jag och syrran älskar att vara på ip så mycket så vi åkte dit en timme innan träningen började. Hihi det va Elins fel såklart! :)  När resten av tjejerna kom så bestod snacket i omklädningsrummet om allt roligt som hände i lördags! Sen drog vi Igång träningen och dagens träning hade Tomas planerat. Vi körde igång en övning, med en stor kvadrat och fyra stycken små kvadrater i den, fattar ni? Nej det gjorde inte vi heller först...haha men det blec bättre. Sen delade vi upp oss, körde lite spel utan mål och avsludade träningen med smålagssspel, två planer, allsvenskan och div 1. Idag var jag ensam målvakt och mitt lag fick "äran" att ha mig hela tiden och dom andra fick ha en utespelare i mål. Mitt lag började i div 1 och va där enda fram till sista matchen...kändes bra, vi som typ skulle va bäst blev typ sämst. MEN vi avslutade på topp och vann sista matchen och kom alltså tvåa ;) ocj det är resultatet som är viktigast i slutändan ;) haha
 
nu är det dags för sängen, ha det gott! 
"Sov sött, dröm om alla småkryp du mött"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: