Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

YOLO-BILEN

Kategori: Allmänt

Ni har säkert läst om Sannas YOLO-bil här på bloggen. MEN VET NI VAD? Sanna har bytt ut den mot en sprillans ny bil! ASSÅ VA? Trodde aldrig hon och YOLO-bilen skulle gå skilda vägar. "Tills döden skiljer oss åt" typ så. 
 
Ställde några frågor till Sanna om hennes byte av bil:
Varför bytte du? Jag bytte bil därför att min förra hade ingen rattvärme...endast därför! Annars hade jag såklart behållt den.
Va är det för bil? En opel om ni vet vad det är...(ett bilmärke)
Va händer med YOLObilen nu? Har gett den till min mor som ett tack för allt hon gör för mig(kärlek).
Vem har den snyggaste bilen i laget? Hanna, jag har alltid haft snyggast bil...fråga mig istället vem som har den fulaste och priset går till din kära syster...vad sa du nu 9 lax eller hur "mycket" hade hon gett för den hahaha

tack för svaren sannie och hoppas du och din nya bil kommer att trivas ihop. Kör försiktigt! ;)



Här är den nya pärlan:

 

Kommentarer

  • A säger:

    Jag tycker att Elins bil är finare! 😏

    2015-02-10 | 21:41:00

Kommentera inlägget här: