Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Fredag

Kategori: Allmänt

Tjabba tjena hallå!
 
(för alla er som är min ålder eller yngre vet vilken låt jag menar med tjabba tjena hallå ;) Sjääälvklart är det Nicke och Mojje. Sjukt bra barnprogram ;D ) 
 
Äntligen fredag och en dag närmare derbyt mot KFF. Imorgon gäller det på Hästö IP kl 15,00. Det sägs att det ska bli regn imorgon, meeen som ni vet så finns det ingea dåliga väder bara dåliga kläder ;) hihi Så på med regnkläderna och ta med ett paraply så kommer ni fixa 90 min utan problem. :)
 
Igår gjorde vi veckans sista träning. Hela veckan har funkat riktigt bra och alla tjejerna ger 100 på varje träning. Go inställning, vilja och stämning på varje träning. Asså älskar detta härliga gäng jag spelar i! :D Igår bestod träningen av olika uppspels varianter för de som ska spela imorgon, de andra körde omställningar med (gubben ;) ) Tomas. Därefter körde vi smålagsspel eller tempospel som Anders säger. Många snygga mål och skott. Lollo fick ett stenhårt skott mitt i fejjan av Nordahl. Lollo åkte ner i backen och bollen åkte utanför mål, så rikgit snygg räddning av Lullu! ;D Hård som sten är hon och reste sig snabbt upp igen, kingen! Efter halva tiden gick de som ska spela imorgon av och övande på hörnor, de andra brudarna fortsatte att köra tempospel. Avslutningsvis körde de som inte ska spela imorgon lite löpning, 25, 50, 75 och 100 m. MYCKET bra jobbat av alla!!!  
De andra som inte sprang körde lite långbollar, straffar, skott och Maja låg i mitten (i vägen) och gjorde situps, satan vilka magmuskler hon har fått nu! 
 
Matte sköt ner Gina efter träningen, vilket resulterade i en spännande brottningsmatch. Vet faktiskt inte vem som vann men hörde att Gina ska få ge igen. Inga fysiska skador, utan bara materiella skador. Så Matte får ta hem (alla) sina skor...
Jennie klara inte av att se när Frida O tar sina sprutor. Hon klara inte av att ta prover själv heller hos doktron "dom får jaga mig!" 
Issa har en jobbig nyinflyttad granne, Gustav. Han gråter heeeeela tiden, går inte att få stopp på honom. Stackars Gustav, jobbigt för Issa...
Matte har varit utomlands i tre veckor, hon är lika brun som en pepparkaka. Hon förstår inte varför man inte vill stå bredvid henne (är hon trög eller?) , har lixom gett upp hoppet om att bli brun denna sommaren...
När man ska använda ordet "lovely" (Hjelmens favorit ord) måste man säga det när det handlar om något positivt. Elin A har inte riktigt förstått det... 
Vill man va en i gänget så ska man köpa sin duschtvål på body shop, typ alla har dom. Känner mig utanför typ, står där i ena hörnet i duschen med min LDB tvål och bara "aja, får väl snacka med grodan som bor här i duschen". Ahh får nog köpa mig en ny tvål (från body shop ofc).
 
Ps. glöm inte, lördag kl 15,00 Hästö IP. Be there! :D
 
Trevlig helg alla!! :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: