Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hallå mitt i natten! 
 
Sitter på bruket i Nymölla och ser till så att pappersmaskinerna rullar på som dom ska, låter avancerat va? ;) det börjar bli lite segt i kroppen nu och ögonen vill helst slå igen för idag. 5 h kvar, kämpa Hanna!! 
 
Idag har Östersjöfesvtivalen börjat i Karlshamn och vi i AIF står parkeringsvakter på City Gross. Oftast blir vi bemötta av mycket trevliga festivalbesökare eller hungriga kunder till grossen. Lite då och då smiter det in en sur person som tycker det är fööööörjävligt men what to do? ah på tal om engelska, det finns inget värre än när man ser att bilens registreringsskylt inte är svensk!!!! Dags att byta från svenska till svengelska, går sådär. Gav mig på ett försök att översätta östersjöfestivalen till engelska "easterlakefesti..." Sen skippade jag det och bad han fortsätta köra (det började bildas en kö bakom..). Anna hade en besökare som inte kunde svenska och ytterst lite engelska, så han ringde sin tolk så löste han och Anna det kanon! ;) 
 
Kl 18 var mitt, Annas, Elin A och Frida O pass över och nästa gäng kom och bytte av oss. Full fart mot ett soligt IP för träning. Anders höll idag i sin första träning, som hade temat "passning", jag hängde med födelsedagsbarnet (Hjelmen), som körde Mv-träning med mig. har inte slängt mig efter en boll på två veckor, så idag kändes det lite extra minsann. Blå på ben, armbågar och axlar hehe. Jobbig men rolig träning :) Hos tjejerna med Anders, Tomas och Rickard såg det bra ut :) Tjejerna såg mycket nöjda ut efteråt, lite trötta men glada ;) :) 
 
En go träning! Nu laddar vi om inför morgondagens träning :) 
 
ha det gott, godnatt från bruket!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: