Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Blivande superstars

Kategori: Allmänt

 
 
Torsdagkväll och sista träningen är gjord. Efter träningen bjöd Anna på sin berömda mangokyckling. tycker synd om er som inte har fått chansen att smaka denna magiska rätt! Men ni vet var ni hittar Anna och hennes berömda mangokyckling, på Halda krogen i Svängsta! :) 
 
tyvärr missade jag, Isak, Matte och Frida O maten ikväll, svider i hjärtat! Men vet ni vad vi gör???? Vi är hos Mima Music i deras studio i Asarum. Vi ska nämligen spela in en egen låt, eller ja Gina (du får bära ansvaret för detta) har skrivit om en låt. Men vilken det är säger jag inte förrens den är klar. 
 
Så just nu står Frida, Isak och Mathilda i studion och spelar in verserna. Jag är med som moraliskt stöd, sångpedagog, coach, hejaklack m.m. Jag är lixom lite allt i allo. Tjejerna är grymma!!!! Lite nervösa men vem är inte det? Jag kissar snart ner mig så nervös jah är, tur jah slipper sjunga ;) Sjukt imponerad av tjejerna! 
 
Hela laget ska sjävklart få vara med. Vi ska spela in refrängerna tillsammans en annan dag sen, kommer bli super! Och resultatet kommer ni få höra på vår första hemmamatch :) SPÄNNANDE! 
 
Tusen tack till Mima Studios som hjälper oss med detta, sjukt rolig grej! TIPS TIPS!
 
Vi hörs sen mina vänner, kaffet börjar bli kallt! ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: