Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

JA ÄNTLIGEN!!!!!

Kategori: Allmänt

Efter en lång dag med mycket plugg så var det skönt att komma till IP och lite fotbollsträning. När vi kom ner i omklädningsrummet så låg det ett vykort på massagebänken. Det var från vår saknade Maja som hade skickat en liten hälsning till oss. Pappa frågade mig innan idag när Maja skulle komma hem, "om fyra dagar!!!!!!!" svarade jag.LÄNGTAR!
Sååå när jag hade bytt om och var klar tog jag mina grejer och skulle gå ner mot planen. Det kom ett gäng tjejer gåendes från parkeringen. Men det var något som inte stämde!!! Det var en tjej som var MYCKET brunare än dom andra!! är det någon som har gått wild and crazy med brun utan sol eller är det Maja?! Fick gå lite närmare så jag kunde se vem det var, och JA DET VAR MAJA!!!!!!!!!!!!! Åh herregud så gla jag blev, känslomänniska som man är så kom det minsann en tår, ovanligt hanna! Sen följde jag, Månsson (som vetat det hela dagen utan att säga det till någon!) och elin med Majsan ner i omklädningsrummet där fler tjejer väntade. och deras reaktioner när de fick se Maja var såå grym haha. Det tog evigheter för Gina att reagera, hennes ögon blev bara större och större, Lisa hoppar och skriker och Sanna säger "tror jag duschar hemma ikväll!". haha
 
Så kul att hon är hemma och hon har haft det jättebra verkar det som! :) Men nu jäklar är det fotboll som gäller. Vill ni se Lisas reaktion så hittar ni den på vårt twitterkonto, @asarumsif :D
Nu är alla tjejer äntligen hemma igen efter sina resor. Jag känner mig hel igen, haha. 
Förutom Jojje som fortfarande lever livet i USA :D 
 
ehhh ja vi hade ju träning idag också, den gick bra hehe! ;D lite passningsövningar och spelövningar och snabbhet, vi målvakter körde luftspel och fallteknik. Räcker så! ;)
 
Ha det gött! :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: