Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Livet som målvakt

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
 
Alla i laget klagar på att jag måste skaffa nya träningsbyxor, och ja jag förstår varför dom säger det. För nu är det inte mycket till byxor kvar...har två stora hål på knäna, men det brukar jag få, så dom skiter jag i. MEN nu har jag haft ett litet hål på sidan också som bara har blivit större efter varje träning. Så idag tänkte jag att nu får det va nog, något måste göras! Så jag plockade fram nål och tråd och mina sykunskaper från högstadiet. Och 10 min senare (sjukt snabb) så är byxorna lagade, nästan som nya! Sjukt nöjd över mig själv och nu slipper tjejerna klaga på mig ;) det lär hålla en träning Iaf. 
Livet som målvakt är tufft! Eller ja, för mig iaf, Lollo o Maja har inte ett enda hål på sina byxor. Vad gör jag för fel? :( haha
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: