Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Torsdag

Kategori: Allmänt

Halloj allihopa! 
 
Sista träningen för denna veckan är gjord. Vi körde igång denna trista torsdag med lite teknik. Sen va det dags för lite snabbhet och sen körde vi vidare med en skottövning, det blev många skott och hannas skalle hängde inte med.  vi avslutade med spel på bred plan. GÖÖÖÖTT! 
 
Värt att nämna idag: 
- Gina har klippt sig, sååå snyggt. Men det blev ganska kort....
- Jag har hämtat ut mina nya dojjor. Trodde dom skulle vara helsvarta men det va något blått skit på dom, besviken!!!! Men satan va sköna dom va, så får behålla dom. Struntar i om tjejerna flabbar åt mig! (Gina maja e o Jönsson....) 
- Julia har börjat med något nytt, tar ner bollarna med ansiktet. gör ont som tusan men det funkar helt klart! ;) 
 
- extrapris på converse på stadium, så Jennie passade på att köpa typ 5 par, miiiinst!
- Annas mat var magisk som vanligt!
- vi har fått nya träningskläder!! ÄNTLIGEN!
- Elin Jönsson höll på att krocka med en buss idag på väg till träningen. jag blev vittne till hela händelsen! (Elin var förbannad)
- så hon kompenserade det hela med att parkera så nära IP som möjligt, bakom knattestugan. (fruktansvärt lat tjej!) 
 
 
Så, till helgen åker vi till Göteborg. Ska bli kul! En hel helg med hela laget! :D kommer blogga mer om Götet i helgen :) 
det blåa syns bara i dagsljus, ser knäppt ut, lovar!
 Vi gillar våra nya kläder! :)

Kommentarer

  • ElinJ säger:

    Du får ju det att låta som att det var jag som var vårdslös o inte bussis 😏😉 OBS ALLA SOM LÄSER KOMMENTARERNA: DET VAR BUSSIS SOM KÖRDE UT FRAMFÖR MIG!!!!

    2015-03-26 | 20:45:41
  • Anonym säger:

    ALLA SOM LÄSER!
    Hade man haft lite erfarenhet och vishet hade man sett att bussen gav sig ut och planerat sin körning och börjat bromsa i tid..
    #6GT

    2015-03-26 | 21:24:25

Kommentera inlägget här: