Asarumsdamer

The future belongs to those who believe in their dreams and goals

Uppdatering om byxorna

Kategori: Allmänt

Tjenare! Tänkte ge er en snabb uppdatering om mina byxor, vet att ni undrar! 
 
jag sydde ihop dom lite snabbt innan träningen för hand (imponerande, jag vet). Sjukt stolt kom jag till träningen men där fick jag höra att det aldrig kommer att hålla....tack för stödet brudar. 
 
men ja, dom hade ju rätt. Sömmen gick upp och det blev ett lika stort, om inte större, hål i byxorna. Så imorgon åker symaskinen fasiken fram, nu ska vi köra sicksack så det ryker om att! 
 
Ps. Ska bara hitta mitt symaskinskörkort. Det måste man ha, man får ju inte köra hur fort som helst med symaskinen
 
Ps 2, träningen gick bra och vi spelade mycket, men det är inte lika intressant. Mina byxor är viktigare, OFC! 
 
Ps 3, Intersport och adidas va i klubbstugan idag och vi fick prova massa snygga skor. till den stora besvikelsen, eller ja lika bra kanske, så köpte inte Sanna eller Matte några. Men vi andra gjorde ;) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: